PHP SÖZLÜK SCRİPTİ v2 - SÜPER FİYAT KAÇIRMA İÇERİK
158
●13.589
- 04-10-2019, 22:59:44
- 09-10-2019, 18:44:26İnşallah tek temennimiz bu.. Ancak hala birçok eksikleri mevcut zannediyorum ki çalışmalar sürüyor umarım yetiştirebilirsiniz (ki sanmıyorum) hayırlısı.umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2019, 18:59:56Hocam ben siteyi inceledim su an soru cevap scripti olarak iyi ama sozluk scriptinde bir adet sol frame ve acilan basliga entry ve yorum girisi olur. Satis konusunu sozluk scripti olarak actiniz ilk demonuzda da bu vardi. Fakat simdi sol frame yok. Bir baslik aciliyor o basliga basligi acan kisi yaziyor diger yazanlar yorum olarak gorunuyor. Sozluk scripti ayri mi gelistiriliyor?
- 10-10-2019, 01:24:28Üyeliği durdurulduSol frame olayını kaldırarak sözlüğe yeni bir anlam kattık..uduztegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son yayınladığımız sesgetir.com sitemizde cerezlerinizi temizledikten sonra test ederek hata vs yerler var ise bize özelden bildirebilir misiniz. Sıfırdan yazdığımız bir yazılım olduğu için ilaki gözden kaçan yerler olabilir. Siz değerli ön satıştan alan müşterilerimizden sistemi test ederek bize özelden veya whatsapp 05434080000 üzerinden geri dönüş yapmanızı ve bize destek vermenizi bekliyoruz hocam.UD10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-10-2019, 08:27:56Hocam soru cevap scripti bu ben 10 yili aşkın 50 den fazla sözlükte yazdım siz bu basliğı sözlük scripti diye açtınız demoda sol frame vardı bunu kimse alıp sözlük yapmaz yapsada bizim yazarlar yazmaz. 50 tane sozluk var bir incide bunum çok daha gelismis bir sistemi mevcut. Satisa baslamadan yerinizde olsam bunu düzeltirim.Basliğı açan degil baslik üstte olacakki basliğı açanın entrysi silindiginde diğerlerinin entrysi gitmesin. Baslık sabit diğerentryler aynı punto olacak sizin yaptığınız sistemde q2a daki gibi başlık metin diğerleri yorum beğeni beğenmeme var görüntülenme şikayet entry yorum entry hakkında özel mesaj gönderme yok.
hocam piyasada açık kaynak q2a soru cevap scripti var gelistirmeye açık koskoca marketi olan biz sözlük scripti istedik agustosta bitecek dediniz ekim geldi ve sozluk yerine soru cevap scripti ile gelip sözlüğe yeni bir soluk kattik diyorsunuz. Foruma soluk kattik deyip blog scripti satilmaz hocam piyasada elli tane sözlük var hangisinde bunu gordunuz de sozluk scripti diye satis konusu actiniz ben domaini alalı 3 ay oluyor projem iki aydır sarkıyor. Sabirla ve anlayışla bekliyoruz. Bir iki sözlük inceleyip ona göre devam ederseniz gelistirmeye insanlar mağdur olmaz.
