Hocam soru cevap scripti bu ben 10 yili aşkın 50 den fazla sözlükte yazdım siz bu basliğı sözlük scripti diye açtınız demoda sol frame vardı bunu kimse alıp sözlük yapmaz yapsada bizim yazarlar yazmaz. 50 tane sozluk var bir incide bunum çok daha gelismis bir sistemi mevcut. Satisa baslamadan yerinizde olsam bunu düzeltirim.
Basliğı açan degil baslik üstte olacakki basliğı açanın entrysi silindiginde diğerlerinin entrysi gitmesin. Baslık sabit diğerentryler aynı punto olacak sizin yaptığınız sistemde q2a daki gibi başlık metin diğerleri yorum beğeni beğenmeme var görüntülenme şikayet entry yorum entry hakkında özel mesaj gönderme yok.
hocam piyasada açık kaynak q2a soru cevap scripti var gelistirmeye açık koskoca marketi olan biz sözlük scripti istedik agustosta bitecek dediniz ekim geldi ve sozluk yerine soru cevap scripti ile gelip sözlüğe yeni bir soluk kattik diyorsunuz. Foruma soluk kattik deyip blog scripti satilmaz hocam piyasada elli tane sözlük var hangisinde bunu gordunuz de sozluk scripti diye satis konusu actiniz ben domaini alalı 3 ay oluyor projem iki aydır sarkıyor. Sabirla ve anlayışla bekliyoruz. Bir iki sözlük inceleyip ona göre devam ederseniz gelistirmeye insanlar mağdur olmaz.