Hocam ben siteyi inceledim su an soru cevap scripti olarak iyi ama sozluk scriptinde bir adet sol frame ve acilan basliga entry ve yorum girisi olur. Satis konusunu sozluk scripti olarak actiniz ilk demonuzda da bu vardi. Fakat simdi sol frame yok. Bir baslik aciliyor o basliga basligi acan kisi yaziyor diger yazanlar yorum olarak gorunuyor. Sozluk scripti ayri mi gelistiriliyor?