Yazılımın satış konusunu açtık arkadaşlar.
Allah'ın izni ile bu hafta sonu kurulumlara başlıyoruz..
İnşallah tek temennimiz bu.. Ancak hala birçok eksikleri mevcut zannediyorum ki çalışmalar sürüyor umarım yetiştirebilirsiniz (ki sanmıyorum) hayırlısı.