uduztegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben siteyi inceledim su an soru cevap scripti olarak iyi ama sozluk scriptinde bir adet sol frame ve acilan basliga entry ve yorum girisi olur. Satis konusunu sozluk scripti olarak actiniz ilk demonuzda da bu vardi. Fakat simdi sol frame yok. Bir baslik aciliyor o basliga basligi acan kisi yaziyor diger yazanlar yorum olarak gorunuyor. Sozluk scripti ayri mi gelistiriliyor?
Sol frame olayını kaldırarak sözlüğe yeni bir anlam kattık..



UD10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah tek temennimiz bu.. Ancak hala birçok eksikleri mevcut zannediyorum ki çalışmalar sürüyor umarım yetiştirebilirsiniz (ki sanmıyorum) hayırlısı.
Son yayınladığımız sesgetir.com sitemizde cerezlerinizi temizledikten sonra test ederek hata vs yerler var ise bize özelden bildirebilir misiniz. Sıfırdan yazdığımız bir yazılım olduğu için ilaki gözden kaçan yerler olabilir. Siz değerli ön satıştan alan müşterilerimizden sistemi test ederek bize özelden veya whatsapp 05434080000 üzerinden geri dönüş yapmanızı ve bize destek vermenizi bekliyoruz hocam.