• 18-09-2019, 16:08:06
    Hocam bir tarih belirtirseniz iyi olur biz de işlerimizi ona göre düzenleyeceğiz. Webwiew uygulama için buradan bir arkadaşla anlaştım sürekli sorun çıkarıyor veritabanı için birisiyle görüştüm tarih istiyor. Teslim süreci sarkabilir ama tatmin edici bir açıklama yapmanız lazım. Benim için sorun yok isterseniz bir ay sonra deyin ama beni de sıkıştırıyorlar.
  • 19-09-2019, 01:41:42
    Hocam hala bi cevap bekliyoruz en son yazdiginiz ustunden bile bir hafta gecti
  • 19-09-2019, 19:47:25
    Üyeliği durduruldu
    TheEnes41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odeme gecildi kurulum bekleniyor muhtesem bir script kacirmayin derim
    BlackDaniels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirimli alabiliyormuyuz hala hocam?
    kryburn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bahsettiğiniz kararlı sürüm ve değişiklikler nelerdir daha önce de sordum demo güncellenecek oradan inceleyin dediniz ama güncellemediniz. Güncellenmeyecekse yapılan değişikliklik ve revizeleri en azından konuda belirtebilirsiniz.

    30'u teslimdi bekledik şimdi 2 gün daha uzadı bari demosunu inceleyelim.
    secretgate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, arama kısmı çalışmıyor. Demo bilgilerini alabilir miyiz?
    uduztegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durum nedir arkadaslar?
    OVARSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes bu durumu merakla bekliyor @uduztekin Arkadaşın cuma günü verdigi bilgiye dayanarak soyluyorum hafta sonu bitrecegiz dedi. Hafta sonuda bitti bakalım ne olacak.
    Webuul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir problem yok iÅŸallah?
    Güzel yönde eklemelermi yapılıyor o yüzdenmi bekliyoruz?
    Yoksa baÅŸka problemlermi var?
    Ufak bir açıklama olursa çok iyi olur.
    UD10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum
    fetihh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen, kısa bir açıklama yaparsanız seviniriz hocam
    AcimasizYorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir tarih verebiliyor musunuz ?
    ilan.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesaj gönderildi
    TheEnes41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hala bi cevap bekliyoruz en son yazdiginiz ustunden bile bir hafta gecti
    Biz yazılımı tamamladık ancak tema oturtmaya çalışıyoruz, sesgetir.com da yüklü ancak temadan memnun değiliz...

    Yeni tema üstünde çalışma yapıyoruz bu yüzden bekletiyoruz

    pazar günü akşam kuruluma hazır link göndereceğiz.

    İsteyen müşterilerimize sesgetir.com daki hali ile kurulum yapabiliriz.. müşterilerimizden biraz daha anlayış ve zaman istiyoruz..
  • 20-09-2019, 11:11:07
    Tamamladığınızı söylediğiniz yazılımın ilk demosundaki “Resim Ekle - Video Ekle ve Anket Ekle” özelliklerini ben yeni sürümde göremedim? Bununla beraber kullanıcı profil sayfalarında yine “Mesaj Gönder” kısmınıda göremiyorum.

    Mobile’de sol üstteki navbar’da çalışmamakta, birçok arkadaşlar birçok öneri ve istekte bulundular fakat yine ben bunların bir çoğunu göremedim. Yoğunlukla tasarımsal anlamda çalışma yapılmış.

    İşin özü yazılımın ön görülen teslim tarihinin üzerinden bu kadar zaman geçmesine rağmen hala eksikler ve hatalar mevcut bu konu hakkında ne diyeceksiniz?

    umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz yazılımı tamamladık ancak tema oturtmaya çalışıyoruz, sesgetir.com da yüklü ancak temadan memnun değiliz...

    Yeni tema üstünde çalışma yapıyoruz bu yüzden bekletiyoruz

    pazar günü akşam kuruluma hazır link göndereceğiz.

    İsteyen müşterilerimize sesgetir.com daki hali ile kurulum yapabiliriz.. müşterilerimizden biraz daha anlayış ve zaman istiyoruz..
    Son zamanlarda whatsapptan yazarız dönmezsiniz, pm atarız onada dönmezsiniz kusura bakmayın. Dilinizede dolanmış bir “iade” sürekli bunu telaffuz ediyorsunuz, ETMEYİN !
    Yazılımı tamamlayın ve bunca bekleyen insanlara sunun şuan tek yapmanız gereken bu...
  • 20-09-2019, 13:54:45
    UD10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamladığınızı söylediğiniz yazılımın ilk demosundaki “Resim Ekle - Video Ekle ve Anket Ekle” özelliklerini ben yeni sürümde göremedim? Bununla beraber kullanıcı profil sayfalarında yine “Mesaj Gönder” kısmınıda göremiyorum.

    Mobile’de sol üstteki navbar’da çalışmamakta, birçok arkadaşlar birçok öneri ve istekte bulundular fakat yine ben bunların bir çoğunu göremedim. Yoğunlukla tasarımsal anlamda çalışma yapılmış.

    İşin özü yazılımın ön görülen teslim tarihinin üzerinden bu kadar zaman geçmesine rağmen hala eksikler ve hatalar mevcut bu konu hakkında ne diyeceksiniz?



    Son zamanlarda whatsapptan yazarız dönmezsiniz, pm atarız onada dönmezsiniz kusura bakmayın. Dilinizede dolanmış bir “iade” sürekli bunu telaffuz ediyorsunuz, ETMEYİN !
    Yazılımı tamamlayın ve bunca bekleyen insanlara sunun şuan tek yapmanız gereken bu...
    Ben bunları dile getirdiğimde bana anlamsız bir şekilde yüklenildi ve iade ediyorum paranızı denildi.Üstelik dediğiniz gibi “müşterilerimizin istekleri tahminimizden fazla oldu, onları düzgün ve hatasız şekilde yapmaya çalışmak kolay değil, bu script tek kişinin yapabileceği bir şey değil, yazılım ekibim var.yazılım ekibimden biri trafik kazası geçirdi diğerine birşeyler oldu bende kaç saattir uyumuyorum “ denildi.acar hocamın profilini incelediğimde bu konu hariç herşeyle ilgilendiğini görebiliyorum.1 aydır bekliyoruz, son sunulan taslağın gözle görülür bir farkı yok.Herkesi etiketleyip beni kaale bile almaması zaten içten bile değil.
  • 20-09-2019, 18:02:30
    Hocam öncelikle kolay gelsin. Genel olarak lazim olur mu bilmiyorum ama bana dil seçeneği de lazım. Bu yönde çalışmanız var mı acaba?
  • 20-09-2019, 18:03:38
    1 Ayda çözülemeyecek problem yoktur diye tahmin ediyorum. Lütfen biran önce demodaki hali ile teslim ediniz. Bunun için ek bir ücret gerekiyorsa oda kabulüm.

    umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz yazılımı tamamladık ancak tema oturtmaya çalışıyoruz, sesgetir.com da yüklü ancak temadan memnun değiliz...

    Yeni tema üstünde çalışma yapıyoruz bu yüzden bekletiyoruz

    pazar günü akşam kuruluma hazır link göndereceğiz.

    İsteyen müşterilerimize sesgetir.com daki hali ile kurulum yapabiliriz.. müşterilerimizden biraz daha anlayış ve zaman istiyoruz..
  • 23-09-2019, 00:31:12
    umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz yazılımı tamamladık ancak tema oturtmaya çalışıyoruz, sesgetir.com da yüklü ancak temadan memnun değiliz...

    Yeni tema üstünde çalışma yapıyoruz bu yüzden bekletiyoruz

    pazar günü akşam kuruluma hazır link göndereceğiz.

    İsteyen müşterilerimize sesgetir.com daki hali ile kurulum yapabiliriz.. müşterilerimizden biraz daha anlayış ve zaman istiyoruz..
    Pazar bitti pazartesi oldu hocam bana link gelmedi.
  • 24-09-2019, 16:12:56
    Güncel demonun admin bilgilerini alabilir miyim?