Tamamladığınızı söylediğiniz yazılımın ilk demosundaki Resim Ekle - Video Ekle ve Anket Ekle özelliklerini ben yeni sürümde göremedim? Bununla beraber kullanıcı profil sayfalarında yine Mesaj Gönder kısmınıda göremiyorum.
Mobilede sol üstteki navbarda çalışmamakta, birçok arkadaşlar birçok öneri ve istekte bulundular fakat yine ben bunların bir çoğunu göremedim. Yoğunlukla tasarımsal anlamda çalışma yapılmış.
İşin özü yazılımın ön görülen teslim tarihinin üzerinden bu kadar zaman geçmesine rağmen hala eksikler ve hatalar mevcut bu konu hakkında ne diyeceksiniz?
Son zamanlarda whatsapptan yazarız dönmezsiniz, pm atarız onada dönmezsiniz kusura bakmayın. Dilinizede dolanmış bir iade sürekli bunu telaffuz ediyorsunuz, ETMEYİN !
Yazılımı tamamlayın ve bunca bekleyen insanlara sunun şuan tek yapmanız gereken bu...
Ben bunları dile getirdiğimde bana anlamsız bir şekilde yüklenildi ve iade ediyorum paranızı denildi.Üstelik dediğiniz gibi müşterilerimizin istekleri tahminimizden fazla oldu, onları düzgün ve hatasız şekilde yapmaya çalışmak kolay değil, bu script tek kişinin yapabileceği bir şey değil, yazılım ekibim var.yazılım ekibimden biri trafik kazası geçirdi diğerine birşeyler oldu bende kaç saattir uyumuyorum denildi.acar hocamın profilini incelediğimde bu konu hariç herşeyle ilgilendiğini görebiliyorum.1 aydır bekliyoruz, son sunulan taslağın gözle görülür bir farkı yok.Herkesi etiketleyip beni kaale bile almaması zaten içten bile değil.