Odeme gecildi kurulum bekleniyor muhtesem bir script kacirmayin derim
indirimli alabiliyormuyuz hala hocam?
Bu bahsettiğiniz kararlı sürüm ve değişiklikler nelerdir daha önce de sordum demo güncellenecek oradan inceleyin dediniz ama güncellemediniz. Güncellenmeyecekse yapılan değişikliklik ve revizeleri en azından konuda belirtebilirsiniz.
30'u teslimdi bekledik şimdi 2 gün daha uzadı bari demosunu inceleyelim.
Merhaba, arama kısmı çalışmıyor. Demo bilgilerini alabilir miyiz?
Son durum nedir arkadaslar?
Herkes bu durumu merakla bekliyor @uduztekin Arkadaşın cuma günü verdigi bilgiye dayanarak soyluyorum hafta sonu bitrecegiz dedi. Hafta sonuda bitti bakalım ne olacak.
Bir problem yok işallah?
Güzel yönde eklemelermi yapılıyor o yüzdenmi bekliyoruz?
Yoksa başka problemlermi var?
Ufak bir açıklama olursa çok iyi olur.
Aynen, kısa bir açıklama yaparsanız seviniriz hocam
bir tarih verebiliyor musunuz ?
Hocam hala bi cevap bekliyoruz en son yazdiginiz ustunden bile bir hafta gecti
Biz yazılımı tamamladık ancak tema oturtmaya çalışıyoruz, sesgetir.com da yüklü ancak temadan memnun değiliz...
Yeni tema üstünde çalışma yapıyoruz bu yüzden bekletiyoruz
pazar günü akşam kuruluma hazır link göndereceğiz.
İsteyen müşterilerimize sesgetir.com daki hali ile kurulum yapabiliriz.. müşterilerimizden biraz daha anlayış ve zaman istiyoruz..