Adam durumu izah etmiş bilerek mi çıkarmıyor sanki.Biraz anlayışlı olun.Ben olsam paranı verir scriptide sana satmazdım.En fazla - trade kullanırsın başka bir şeyde yapamazsın.
Yorumunuz için Teşekkür ederim.
Aslan beyi tanımıyorum.
Sözlük scripti yazilimcidan kaynaklanan sorunlardan dolayı cikamamistir. Lütfen alım yapan arkadaşlar iban numaralarini özelden iletsinler ödemelerini iade edelim.
İleride yeni yazilimci ile anlaşma yapıp yazılımı çıkarttığımız da mevcut iade yaptığımız musterilere yine aynı fiyattan yazılımı vereceğim.