• 03-02-2010, 03:29:55
    #10
    Tabiki olur.Mesela ben laptopum a aşığım.Arada adsense ile yattığım oluyor,adtech bunu kabul etmedi ve beni terketti(banladı)Her yanlız kaldığımda google anar dururum.Bazen uykumdan çılgınca uyanırım,rüyamda sandboxu görmüşümdür.
  • 03-02-2010, 03:30:29
    #11
    forumtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur tabiki bir başka olur webmaster aşkı
    utfs-8 biçimde mi:P

    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşık olur hemde aşık olduğu kıza web sitesi bile açar, aşkını php'ye döker
    bu iyiydi

    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki olur.Mesela ben laptopum a aşığım.Arada adsense ile yattığım oluyor,adtech bunu kabul etmedi ve beni terketti(banladı)Her yanlız kaldığımda google anar dururum.Bazen uykumdan çılgınca uyanırım,rüyamda sandboxu görmüşümdür.

    gece gece güldürdün be hocam
  • 03-02-2010, 03:30:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hayvanlar alemin de bile aÅŸk varken, webmaster aleminde neden olmasin ki
  • 03-02-2010, 03:31:28
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşık olur hemde aşık olduğu kıza web sitesi bile açar, aşkını php'ye döker
    aynı ben ama ben flash'a döküyorum
  • 03-02-2010, 03:32:38
    #14
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asik olur ask yasar ama normal insanlarin ki gibi olmaz. ask hayati hic bir zaman validated olmaz. hep sorunlar cikartir ve o sorunlar itraderi yuksek olan kisiler tarafindan bile cozulemez.

    Bak bu güzel cevap olmuş,
    sevgilisine rep vermeye kalkar webmaster ve sevgilisi onu banlar
  • 03-02-2010, 03:40:09
    #15
    Her insan aşık olur ki buna Webmaster'larda dahil.

    Kime aşık olur hoşlandığı veya beğendiğine birine aşık olabilir. Sonuçta kime sorusunu anlayamadım kıza aşık olur yada bayan Webmaster ise erkeğe aşık olur.

    Ama yaşadığı aşkı ve sevgiyi nasıl dengede tutar onu bilemem. Çünkü; Bazen bir Webmaster saatlerce bilgisayar başında olduğu için sevgilisine vakit ayıramaz.

    Yada normal Rutin işlerini daha çok sever kız arkadaşını unutur yada soğur buda ayrı bir olay.

    Ben bir kişiye ilgi göstereyim desem benden çok ilgi bekliyor teraziyi denkleştiremiyorum. Mesela kızla sohbet etmek yerine r10 'da yada bir x sitede durmayı tercih ediyorum.

    Ama aşık olmayan kişi yoktur.
  • 03-02-2010, 03:46:34
    #16
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her insan aşık olur ki buna Webmaster'larda dahil.

    Kime aşık olur hoşlandığı veya beğendiğine birine aşık olabilir. Sonuçta kime sorusunu anlayamadım kıza aşık olur yada bayan Webmaster ise erkeğe aşık olur.

    Ama yaşadığı aşkı ve sevgiyi nasıl dengede tutar onu bilemem. Çünkü; Bazen bir Webmaster saatlerce bilgisayar başında olduğu için sevgilisine vakit ayıramaz.

    Yada normal Rutin işlerini daha çok sever kız arkadaşını unutur yada soğur buda ayrı bir olay.

    Ben bir kişiye ilgi göstereyim desem benden çok ilgi bekliyor teraziyi denkleştiremiyorum. Mesela kızla sohbet etmek yerine r10 'da yada bir x sitede durmayı tercih ediyorum.

    Ama aşık olmayan kişi yoktur.
    aÅŸk sadece bir insana duyulan duygu deÄŸildir..

    kimi insan tanıyorum ki bir nesneye aşıktır...kalem,pciomotbil,motorsiklet ne bileyim aklınıza gelebilecek herşey...

    sonuçta aşk demek karşı cinse duyulan bir duygu değil Allah a olan aşkta vardır kime/niye sorusunu bunun için sordum..

    diğer dediklerinize katılıyorum, bence dengede tutamaz aşkı bir webmaster
  • 03-02-2010, 03:48:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Olmamı ya mesela ben klavye ve mouse karşı büyük hisler besliyorum.Monitör ve kasayla platonik takılıyorum
  • 03-02-2010, 03:49:33
    #18
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşığım, imkansız birine.. Sevipte mutlu olan varmı acep
    Var hocam olmaz olur mu. 3 senelik nurtopu gibi bi ilişkim var. Webmaster adam da aşık olur ama unutmamak gereken birşey var, abi/kardeş önerisi olarak görün, ne olursa olsun kız sizi aradığında, size seslendiğinde bilgisayarı kenara bırakıp onunla ilgilenin, emin olun herşey daha güzel olur. Siteniz patlamış, tüm dünyada heykırlar sitenize saldırıyor bile olsa, bırakın bütün işinizi sevgilinizin yanına gidin.