• 03-02-2010, 03:20:53
    #1
    s.a dostlar baktım hep site hep sorun birazda geyik yapalım dedim..

    webmaster aşıkk olurmu? olursa kime/neye aşık olur
  • 03-02-2010, 03:21:27
    #2
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Olur... Webmaster da insan değil mi sonuçta?
  • 03-02-2010, 03:22:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Olur fakat karşılıklı olmaz Platonik olur.
  • 03-02-2010, 03:23:27
    #4
    Aşığım, imkansız birine.. Sevipte mutlu olan varmı acep
  • 03-02-2010, 03:23:53
    #5
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur... Webmaster da insan değil mi sonuçta?
    yok hocam o manada demek istemedim..

    malum webmaster uykusuzdur işi gücü pcdir en çok pcye vakit ayırır bu bağlamda
  • 03-02-2010, 03:25:40
    #6
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    asik olur ask yasar ama normal insanlarin ki gibi olmaz. ask hayati hic bir zaman validated olmaz. hep sorunlar cikartir ve o sorunlar itraderi yuksek olan kisiler tarafindan bile cozulemez.
  • 03-02-2010, 03:27:03
    #7
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asik olur ask yasar ama normal insanlarin ki gibi olmaz. ask hayati hic bir zaman validated olmaz. hep sorunlar cikartir ve o sorunlar itraderi yuksek olan kisiler tarafindan bile cozulemez.
    işte bu yüzden webmaster aşık olurmu die sordum

    teşekkürler yorumun/yorumlarınız için koptum
  • 03-02-2010, 03:28:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Olur tabiki bir başka olur webmaster aşkı
  • 03-02-2010, 03:28:49
    #9
    Aşık olur hemde aşık olduğu kıza web sitesi bile açar, aşkını php'ye döker