• 03-02-2010, 03:50:40
    #19
    Eee tabii diğer nesnelere, bilgisayara, basketbola duyulan aşk vardır.

    Ama; O duygulara aşk demek yerine duygu diyebiliriz hobi diyebiliriz tutku diyebiliriz değil mi?

    Şöylede bir şey var karşı tarafın seni iyice anlaması gerekli üstüne üstüne geldikçe bazı konularda ortadan aşk falan kalmıyor.
  • 03-02-2010, 03:50:57
    #20
    olmaz olur mu Konya'nın akşehir ilçesinde okuyo
    Hocam vallahi gece gece aklıma getirdin bilgisayar başında pek düşünmüyodum. Uyku tutmaz şimdi beni
  • 03-02-2010, 03:57:56
    #21
    webmaster ız die insanlıktan çıkmadıkya tabiki olur.tabi normal bi aşk hayatı olmaz orası ayrı
  • 03-02-2010, 03:59:04
    #22
    Bazen duygusal yaşantımıza bir dur diyoruz bu duruda Bilgisayar yada bazı yaptıklarımız için diyoruz.

    Çok seven bir kız yerine kendi sevdiğimiz bilgisayarı tercih ediyoruz.

    Bazen pişmanlık oluyor bazense olmuyor. Ama bilgisayar + aşk ikisini bir arada tutmak bir hayli zor.

    Sevgiliye zaman ve vakit kesinlikle ayrılmalı.
  • 03-02-2010, 05:11:41
    #23
    Olur olur bal gibi olur..
  • 03-02-2010, 12:30:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Online bir aşk olur sadece. Msn'den.
  • 03-02-2010, 12:50:29
    #25
    bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online bir aşk olur sadece. :d msn'den. :d
    :d:d:d:d
  • 03-02-2010, 12:51:20
    #26
    KodLara Aşıgız
  • 03-02-2010, 12:51:48
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hemde Allah'ına kadar