Eee tabii diğer nesnelere, bilgisayara, basketbola duyulan aşk vardır.
Ama; O duygulara aşk demek yerine duygu diyebiliriz hobi diyebiliriz tutku diyebiliriz değil mi?
Şöylede bir şey var karşı tarafın seni iyice anlaması gerekli üstüne üstüne geldikçe bazı konularda ortadan aşk falan kalmıyor.
Webmaster Aşık Olur mu?
226
●11.875
- 03-02-2010, 03:59:04Bazen duygusal yaşantımıza bir dur diyoruz bu duruda Bilgisayar yada bazı yaptıklarımız için diyoruz.
Çok seven bir kız yerine kendi sevdiğimiz bilgisayarı tercih ediyoruz.
Bazen pişmanlık oluyor bazense olmuyor. Ama bilgisayar + aşk ikisini bir arada tutmak bir hayli zor.
Sevgiliye zaman ve vakit kesinlikle ayrılmalı.
Konya'nın akşehir ilçesinde okuyo
Msn'den.