Konu
Webmaster Aşık Olur mu?
03-02-2010, 03:23:53
#5
DeLi_DeRBeDeR47
hun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olur... Webmaster da insan değil mi sonuçta?
yok hocam o manada demek istemedim..
malum webmaster uykusuzdur işi gücü pcdir en çok pcye vakit ayırır bu bağlamda