Olur tabiki bir başka olur webmaster aşkı
utfs-8 biçimde mi:P
Aşık olur hemde aşık olduğu kıza web sitesi bile açar, aşkını php'ye döker
bu iyiydi


Tabiki olur.Mesela ben laptopum a aşığım.Arada adsense ile yattığım oluyor,adtech bunu kabul etmedi ve beni terketti(banladı)Her yanlız kaldığımda google anar dururum.Bazen uykumdan çılgınca uyanırım,rüyamda sandboxu görmüşümdür.
gece gece güldürdün be hocam