forumtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur tabiki bir başka olur webmaster aşkı
utfs-8 biçimde mi:P

FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşık olur hemde aşık olduğu kıza web sitesi bile açar, aşkını php'ye döker
bu iyiydi

myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki olur.Mesela ben laptopum a aşığım.Arada adsense ile yattığım oluyor,adtech bunu kabul etmedi ve beni terketti(banladı)Her yanlız kaldığımda google anar dururum.Bazen uykumdan çılgınca uyanırım,rüyamda sandboxu görmüşümdür.

gece gece güldürdün be hocam