Tabiki olur.Mesela ben laptopum a aşığım.Arada adsense ile yattığım oluyor,adtech bunu kabul etmedi ve beni terketti(banladı)Her yanlız kaldığımda google anar dururum.Bazen uykumdan çılgınca uyanırım,rüyamda sandboxu görmüşümdür.