Her insan aşık olur ki buna Webmaster'larda dahil.

Kime aşık olur hoşlandığı veya beğendiğine birine aşık olabilir. Sonuçta kime sorusunu anlayamadım kıza aşık olur yada bayan Webmaster ise erkeğe aşık olur.

Ama yaşadığı aşkı ve sevgiyi nasıl dengede tutar onu bilemem. Çünkü; Bazen bir Webmaster saatlerce bilgisayar başında olduğu için sevgilisine vakit ayıramaz.

Yada normal Rutin işlerini daha çok sever kız arkadaşını unutur yada soğur buda ayrı bir olay.

Ben bir kişiye ilgi göstereyim desem benden çok ilgi bekliyor teraziyi denkleştiremiyorum. Mesela kızla sohbet etmek yerine r10 'da yada bir x sitede durmayı tercih ediyorum.

Ama aşık olmayan kişi yoktur.