Aşığım, imkansız birine.. Sevipte mutlu olan varmı acep
Var hocam olmaz olur mu.

3 senelik nurtopu gibi bi ilişkim var. Webmaster adam da aşık olur ama unutmamak gereken birşey var, abi/kardeş önerisi olarak görün, ne olursa olsun kız sizi aradığında, size seslendiğinde bilgisayarı kenara bırakıp onunla ilgilenin, emin olun herşey daha güzel olur. Siteniz patlamış, tüm dünyada heykırlar sitenize saldırıyor bile olsa, bırakın bütün işinizi sevgilinizin yanına gidin.