• 22-04-2007, 18:24:17
    #1
    canım sıkıldı yolculuga çıkmadan önce
    bi duvarkağıdı yapalım dedim

    duvarkağıdı ektedir

    yeni yaptıkalrımıda ekledim
    Fazla fark yok ama en azından farklı yaptım bişiler
  • 22-04-2007, 18:25:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel olmuş +rep
    devamını bekliyorum.sende bana rep at abi.saol abi.kullanıcam bunu abi
  • 22-04-2007, 18:26:07
    #3
    çok güzel olmuş eline sağlık
  • 22-04-2007, 18:31:39
    #4
    sen ne anlarsın olm tasarımdan duvarkağıdından zart tan zurttan kime yaptırdın döyle bakalım...
  • 22-04-2007, 18:36:13
    #5
    Misafir
    Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış

    devamını beklıyoruz

    ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
  • 22-04-2007, 18:38:29
    #6
    Misafir
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış
    devamını beklıyoruz
    ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
    oldu başka
  • 22-04-2007, 18:39:51
    #7
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış

    devamını beklıyoruz

    ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
    5 gün sonra emin ol yaparım hepsini
    r10os yaparız

    ama ben çıktım yolculuk var malum
    arkadaşlarla buluşiyim by öptüm yanaklarınız dan
  • 22-04-2007, 18:41:00
    #8
    tşkler rain güzel olmuş nerden çaldın
  • 22-04-2007, 18:41:21
    #9
    fena olmamış