Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış

devamını beklıyoruz

ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin