• 22-04-2007, 23:42:09
    #28
    Üyeliği durduruldu
    saolasın gusele benzıo
  • 23-04-2007, 00:19:30
    #29
    Ya şu sebastien (R10 örümceği) büyük hali yok mu?
  • 23-04-2007, 06:51:42
    #30
    Evet Bide örümcek olsa tam olcakmıs elinize saglık
  • 23-04-2007, 12:28:16
    #31
    Üyeliği durduruldu
    dehset durdu thanks rain
  • 23-04-2007, 13:02:54
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Birşeye benzemedi ama 1 tanede ben yapayım dedim
  • 23-04-2007, 13:09:38
    #33
    rain in yaptığı güzel benim hoşuma gitti hatta masaüstüne koydum hemen
  • 23-04-2007, 13:38:54
    #34
    güzel diyelim güzel olsun

    elinize sağlık
  • 26-04-2007, 18:15:17
    #35
    batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşeye benzemedi ama 1 tanede ben yapayım dedim
    özenti olmayalım eheh
  • 30-04-2007, 00:44:17
    #36
    https://www.r10.net/511162-post1.html

    2 tane yeni duvarkağıdı ekledim (:

    Yav buarada bi konu açtım benden sonra sanat bölümü açılmış millet bir sürü duvar kağıdı yapmış way be