• 22-04-2007, 21:29:54
    #19
    gerçekten başarılı eline sağlık.
  • 22-04-2007, 21:31:13
    #20
    gerçekten başarılı eline sağlık.
  • 22-04-2007, 21:34:30
    #21
    Üyeliği durduruldu
    idare eder
  • 22-04-2007, 21:35:22
    #22
    Misafir
    AbaKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ****** hoca masaüzerinde yemekte.txt var hayırdır yediğin şeyleri notmu alıyosun
    Yok yav içinde önemli şeyler var mesela ftp bilgileri remote bilgileri half life ip falan bi ara yemekte.txt olarak koymuşum adını öyle kaldı
  • 22-04-2007, 21:46:43
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok güzel olmuş tebrikler
  • 22-04-2007, 22:39:13
    #24
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Güzel olmuş kullanmaya başladım
  • 22-04-2007, 23:35:35
    #25
    harbi eline sağlık güze olmuş
  • 22-04-2007, 23:38:50
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ben nasıl görecem
  • 22-04-2007, 23:41:18
    #27
    Misafir
    50 mesajı olmayanlara