• 30-04-2007, 00:51:37
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rainmaks bu son eklediklerin arasında 2. si gerçekten çok başarılı. Tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. +rep diyorum
  • 30-04-2007, 00:53:43
    #38
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rainmaks bu son eklediklerin arasında 2. si gerçekten çok başarılı. Tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. +rep diyorum
    sağol baysal
    Göz yormayan incik bomcuk olmayan duvarkağıtları yapmaya çalışıyorum
    bence şuanda yaptıklarım

    Göz yormuyor bana göre hemde güzelde olfu

    tekrar saol
  • 30-04-2007, 00:55:29
    #39
    rain güzel olmuş ellerine sağlık
    bende autocadde solidworkstemı yapsam bı dene bız ondan anlıyoz
  • 30-04-2007, 01:13:57
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuşlar eline sağlık +rep
  • 30-04-2007, 01:19:34
    #41
    Misafir
    rain harikasın 3.cü sıradakini kullanıyorum artık
  • 30-04-2007, 01:59:28
    #42
    bende 3. duvar kağıdını kullanıyorum orjinal bir tasarım
  • 30-04-2007, 11:48:42
    #43
    kendimde 3. kullanıyorum valla
    daha çok hoşuma gitti bnm de bi
    kaç tane daha yapıyom onlarıda koyarım
  • 30-04-2007, 12:49:20
    #44
    Üyeliği durduruldu
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/511162-post1.html

    2 tane yeni duvarkağıdı ekledim (:

    Yav buarada bi konu açtım benden sonra sanat bölümü açılmış millet bir sürü duvar kağıdı yapmış way be
    ikincisi güzel olmuş
  • 07-05-2007, 04:44:04
    #45
    1 adet daha duvar kağıdı ekledim
    http://img207.imageshack.us/img207/3...2boksorbx7.jpg