Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d

hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış
devamını beklıyoruz
ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
5 gün sonra emin ol yaparım hepsini
r10os yaparız
ama ben çıktım yolculuk var malum
arkadaşlarla buluşiyim by öptüm yanaklarınız dan