****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış

devamını beklıyoruz

ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
5 gün sonra emin ol yaparım hepsini
r10os yaparız

ama ben çıktım yolculuk var malum
arkadaşlarla buluşiyim by öptüm yanaklarınız dan