****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış
devamını beklıyoruz
ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
oldu başka