r10 duvarkağıdı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 duvarkağıdı
51
●
3.880
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
r10 duvarkağıdı
1
2
3
4
5
6
22-04-2007, 18:24:17
#1
rnmks
canım sıkıldı yolculuga çıkmadan önce
bi duvarkağıdı yapalım dedim
duvarkağıdı ektedir
yeni yaptıkalrımıda ekledim
Fazla fark yok ama en azından farklı yaptım bişiler
22-04-2007, 18:25:56
#2
Mesut Dadas
Üyeliği durduruldu
çok güzel olmuş +rep
devamını bekliyorum.sende bana rep at abi.saol abi.kullanıcam bunu abi
22-04-2007, 18:26:07
#3
eminn
çok güzel olmuş eline sağlık
22-04-2007, 18:31:39
#4
maniakcoder
sen ne anlarsın olm tasarımdan duvarkağıdından zart tan zurttan kime yaptırdın döyle bakalım...
22-04-2007, 18:36:13
#5
Labidu
Misafir
Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d
hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış
devamını beklıyoruz
ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
22-04-2007, 18:38:29
#6
zedrh+
Misafir
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d
hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış
devamını beklıyoruz
ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
oldu başka
22-04-2007, 18:39:51
#7
rnmks
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rain güzel ama sağ alt köşeyede bitane örümcek falan koysan şöyle 3d
hiç fena olmaz sayfa sanki biraz boş kalmış
devamını beklıyoruz
ico da yapsana masaüstüne sime olarak tıklayınca r10 a girsin
5 gün sonra emin ol yaparım hepsini
r10os yaparız
ama ben çıktım yolculuk var malum
arkadaşlarla buluşiyim by öptüm yanaklarınız dan
22-04-2007, 18:41:00
#8
anarschi
tşkler rain güzel olmuş
nerden çaldın
22-04-2007, 18:41:21
#9
karacoder
fena olmamış
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler