• 08-03-2020, 02:48:25
    #28
    wieRunjA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle bu mesajlarına katılıyorum, Hayatına girecek kadına tecrübe oluyor aslında. Zamanında yapmaman gereken hataları yapmıyorsun. Üzülmek bi zaman ve gün gelecek bitecek fakat Tecrübeli olmak çok güzel bi duygu. Unutmak kesinlikle kolay değil fakat unutmak için hayatta çok fazla meşgul olacak şeyler mevcut. Bunu bi iş hayatı gibi düşünmek lazım ve en önemlisi bu ilişkinde yapılan hataları Evleneceğin kadında yapmamak. Şunada inanırımki olmuyorsa olmuyordur.
    Evet hocam ne yaşadıysam hiç keşke demedim ve pişman olmadım. Her anın bir güzelliği var gerçekten yaşamak gerek. Bu aşk, ayrılık acısını tatmamış yaşamamış biri gerçekten çok büyük bir tecrübeyi kaçırmıştır diyebilirim. Emekleyerek yürümeyi nasıl öğreniyorsak acı çeke çeke de yaşamayı öğrenmeliyiz ki ayağımız takılıp düşmeyelim.
  • 08-03-2020, 03:13:15
    #29
    Zaman nelere alistirmiyor ki ayrılığa alıştırmasın..
    Acı çeke çeke alışacaksın zamanla.

    Biliyorum nasıl bir acı çektiğini.
    Seni çok iyi anlıyorum.

    Ama zaman varya zaman.. Öyle güzel birsey işte.



    Aşk, Kovalamaktan çok kaçmaya, görmekten çok özlemeyi, dokunmaktan çok düslemeyi sever.. Öyle haindir ki bu Aşk Nerede imkansız varsa gider onu sever.. Aşk üzerine hersey söylenmiştir, ama herkes tarafından değil, şairler ve yazarlar takımından söylemiştir.. Onlar aşkı anlatmak için bu kelimelerden hep medet ummuslardir.. Yanlış, ters.. Sözlerden çok gozlerdedir aşk Aşkı anlamaya çalışmak en büyük hiyarliktir ulan.. Kim anlamış ki sen anlayacaksın sen aşıksın bir kere o değil ki, Aşk varya bu namussuz Aşk gülün dikeni var diye üzülmekten ziyade, bir diken çiçek açmış diye sevinmeye benzer..

    Video
    https://www.youtube.com/watch?v=YmhqZdS7tpU
  • 08-03-2020, 03:24:20
    #30
    bilgiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene falan oldu çok seviyorduk birbirmizi nişanlanacakken ayrıldı benden gittiği günden beri dinliyorum leyla şarkısını kaç defa denedim yapamadım bir önerisi tavsiyesi olan abilerim bulunursa çok sevinirim ağlıyarak yazıyorum bu satırları



    https://www.youtube.com/watch?v=_oVnfvQ3J-c
    Kardeşim özel değilse birbirimizi çok seviyorduk benden ayrıldı demişsin. Çok seviyorken neden ayrılmak istedi..
  • 08-03-2020, 03:38:20
    #31
    unut ve yeni bir beden bul.
    ali ağaoğlu ya da brad pitt senin gibi düşünmüyor.
    Sen de onlar gibi düşünmüyorsun ama, emin ol % delik bir ölçü verilirse, %30 onlar gibi olmayı düşünürsen sen de üzülmeyeceksin. Bu kadar arabesk olma.
  • 08-03-2020, 03:44:34
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Leyla'lar böyle.. ağlatıyor insanı.. Ben de çok ağladım zamaında ardından bir Leyla'nın..


    Bu akşam rüyamda Leyla'yı gördüm
    Derdini aÄŸlarken yanan bir muma;
    İpek saçlarını elimle ördüm,
    Ve bir kemend gibi taktım boynuma
    Bu akşam rüyamda Leyla'yı gördüm.

    Leyla... Ela gözlü bir çöl ahusu
    Saçları bahtından daha siyahtır.
    KurmuÅŸ diye sevda yolunda pusu
    Döktüğü gözyaşı, çektiği ahtır.
    Leyla... Ela gözlü bir çöl ahusu.

    Bir damla inciydi kirpiklerinde,
    Aşkın ızdırapla dolu rüyası
    Bir başka güzellik var kederinde
    Bir başka alem ki ruhunun yası
    Sessiz incileÅŸir kirpiklerinde.


    https://www.youtube.com/watch?v=vV6fQOS1u_0
  • 08-03-2020, 03:48:52
    #33
    Üyeliği durduruldu
    insan için ulaşma arzusu ulaşmaktan çok daha üstündür.
    biriyle tanışırsın evlenmek istersin ve evlenirsin. zamanla alışırsın ve normal bir aile olursun. ailede olan her şeyi yaşarsın
    fakat evlenemezsen,ayrılırsan o zaman evlememenin verdiği ızdırabı yaşarsın. burada kişi önemli değildir. önemli olan ulaşamamış olma arzusudur.
    kısaca bu kadar özlemini çektiğin kişi aslında herhangi birisi. ızdırabı yaşadığın kişi o kız değil arkasından gelen kız da olabilirdi
    zaten bakarsan hep ulaşılamayanların insana ızdırap verdiğini görürsün. o yüzden tavsiyem ulaşabildiğinin kıymetini bilmendir.
    evlenip yuvanı kurduğun insan ne şekilde ollursa olsun senden vazgeçenden çok daha kalitelidir.
    zihnindeki saplantıları bir kenara at ve önne bak
    Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın
  • 08-03-2020, 04:23:32
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Çok zor ...
  • 08-03-2020, 04:29:34
    #35
    Gece oldumu gecmisi hatırlarız her zaman yenisi gelir ama eskisi unutulmaz nedendir bilinmez ama hep bir merak hep bir arayış iccerisinde oluyoruz acaba hayatı nasıl diye yıllar geçti yaşlandimı genclesdimi diye merak ederiz gormek isteriz hani karşilaşmak isteriz eskisi gibi olmasada bir yabanci gibi de bakamayız eski bir tanıdik gibide bakamayız hep bir bosluk hep bir özlem hep bir kirgınlik yaşayız...
  • 08-03-2020, 04:51:29
    #36
    Şu şarkıyı öneririm dinlerken, ağlatabilir. Durumunuza üzüldüm benimde 8 yıllık ilişkim bitti. Çok zor oldu ama alışıyor insan mecbursun. Günü gelince herkes gidiyor hayatınızdan tek tek. Bu yüzden kendinizi çok sevin, kendinizi üzmeyin hayat kısa....
    https://www.youtube.com/watch?v=1KdEjbDjB-s