Şu şarkıyı öneririm dinlerken, ağlatabilir. Durumunuza üzüldüm benimde 8 yıllık ilişkim bitti. Çok zor oldu ama alışıyor insan mecbursun. Günü gelince herkes gidiyor hayatınızdan tek tek. Bu yüzden kendinizi çok sevin, kendinizi üzmeyin hayat kısa....
https://www.youtube.com/watch?v=1KdEjbDjB-s