wieRunjA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle bu mesajlarına katılıyorum, Hayatına girecek kadına tecrübe oluyor aslında. Zamanında yapmaman gereken hataları yapmıyorsun. Üzülmek bi zaman ve gün gelecek bitecek fakat Tecrübeli olmak çok güzel bi duygu. Unutmak kesinlikle kolay değil fakat unutmak için hayatta çok fazla meşgul olacak şeyler mevcut. Bunu bi iş hayatı gibi düşünmek lazım ve en önemlisi bu ilişkinde yapılan hataları Evleneceğin kadında yapmamak. Şunada inanırımki olmuyorsa olmuyordur.
Evet hocam ne yaşadıysam hiç keşke demedim ve pişman olmadım. Her anın bir güzelliği var gerçekten yaşamak gerek. Bu aşk, ayrılık acısını tatmamış yaşamamış biri gerçekten çok büyük bir tecrübeyi kaçırmıştır diyebilirim. Emekleyerek yürümeyi nasıl öğreniyorsak acı çeke çeke de yaşamayı öğrenmeliyiz ki ayağımız takılıp düşmeyelim.