insan için ulaşma arzusu ulaşmaktan çok daha üstündür.
biriyle tanışırsın evlenmek istersin ve evlenirsin. zamanla alışırsın ve normal bir aile olursun. ailede olan her şeyi yaşarsın
fakat evlenemezsen,ayrılırsan o zaman evlememenin verdiği ızdırabı yaşarsın. burada kişi önemli değildir. önemli olan ulaşamamış olma arzusudur.
kısaca bu kadar özlemini çektiğin kişi aslında herhangi birisi. ızdırabı yaşadığın kişi o kız değil arkasından gelen kız da olabilirdi
zaten bakarsan hep ulaşılamayanların insana ızdırap verdiğini görürsün. o yüzden tavsiyem ulaşabildiğinin kıymetini bilmendir.
evlenip yuvanı kurduğun insan ne şekilde ollursa olsun senden vazgeçenden çok daha kalitelidir.
zihnindeki saplantıları bir kenara at ve önne bak
Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın