Gece oldumu gecmisi hatırlarız her zaman yenisi gelir ama eskisi unutulmaz nedendir bilinmez ama hep bir merak hep bir arayış iccerisinde oluyoruz acaba hayatı nasıl diye yıllar geçti yaşlandimı genclesdimi diye merak ederiz gormek isteriz hani karşilaşmak isteriz eskisi gibi olmasada bir yabanci gibi de bakamayız eski bir tanıdik gibide bakamayız hep bir bosluk hep bir özlem hep bir kirgınlik yaşayız...