2 sene falan oldu çok seviyorduk birbirmizi nişanlanacakken ayrıldı benden gittiği günden beri dinliyorum leyla şarkısını kaç defa denedim yapamadım bir önerisi tavsiyesi olan abilerim bulunursa çok sevinirim ağlıyarak yazıyorum bu satırları
https://www.youtube.com/watch?v=_oVnfvQ3J-c
Kardeşim özel değilse birbirimizi çok seviyorduk benden ayrıldı demişsin. Çok seviyorken neden ayrılmak istedi..