Leyla'ya veda
48
●1.982
- 08-03-2020, 02:26:21Allah daha uzun nasip etsin inşallah abim benim de 2 sene falan oldu nişanlanıcakken bitirdi sanki birini daha sevemicek gibi hissediyorum öyle de oluyor yapamıyorumDeath2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2020, 02:29:29Bu sevgimi yoksa bir saplantı haline mi geldi önce onu bulman lazım. Birini bir daha sevememek en kötüsü 8 yıl geçti sevemiyorum.bilgiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2020, 02:30:15Üyeliği durdurulduYani ne söylesem, ne söylense boş anlatılmaz, birkaç aylığına bir ara vermiştik zamanında aşşağı yukarı içindeki o yangını yaşamıştım. Hatta şuan öyle bir durumu (Allah korusun) düşündüğüm an bile içim acıyor. Her şeyin ilacı zaman inan. Çok daha kötülerini de gördüm, 3 yıllık ilişkisi olup doğum günü süprizi yapıcam diye evi süslemeye giden bir arkadaşım nişanlısının aldattığını öğrendi. Yani aslında o kadar büyük acılar var ki bu anlattığım bile acı değil. Alışıyoruz, geçmiyor belki ama alışıyoruz..bilgiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2020, 02:31:24
