Hocam bu parçanın yeri bende çok ayrı. O zaman 3 senelik olan ilişkim bitiyordu az daha. Bazı şarkılar hakikatten çok etkili. Şimdi şükür 8.Yıldayız
Allah daha uzun nasip etsin inşallah abim benim de 2 sene falan oldu nişanlanıcakken bitirdi sanki birini daha sevemicek gibi hissediyorum öyle de oluyor yapamıyorum