bilgiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah daha uzun nasip etsin inşallah abim benim de 2 sene falan oldu nişanlanıcakken bitirdi sanki birini daha sevemicek gibi hissediyorum öyle de oluyor yapamıyorum
Yani ne söylesem, ne söylense boş anlatılmaz, birkaç aylığına bir ara vermiştik zamanında aşşağı yukarı içindeki o yangını yaşamıştım. Hatta şuan öyle bir durumu (Allah korusun) düşündüğüm an bile içim acıyor. Her şeyin ilacı zaman inan. Çok daha kötülerini de gördüm, 3 yıllık ilişkisi olup doğum günü süprizi yapıcam diye evi süslemeye giden bir arkadaşım nişanlısının aldattığını öğrendi. Yani aslında o kadar büyük acılar var ki bu anlattığım bile acı değil. Alışıyoruz, geçmiyor belki ama alışıyoruz..