Allah daha uzun nasip etsin inşallah abim benim de 2 sene falan oldu nişanlanıcakken bitirdi sanki birini daha sevemicek gibi hissediyorum öyle de oluyor yapamıyorum
Bu sevgimi yoksa bir saplantı haline mi geldi önce onu bulman lazım. Birini bir daha sevememek en kötüsü 8 yıl geçti sevemiyorum.