Baba oldum - Sayfa 11 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum
179
●
7.407
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Son
30-06-2010, 17:04:23
#91
KarinGoo
allah analı babalı büyütsün. Nazar değmesin maşallah çok tatlı.
30-06-2010, 17:21:45
#92
ARKaDaS
Çok teşekkürler arkadaşlar. Hepinizden Allah razı olsun. Gerçekten çok güzel bir duygu baba olmak. Allah isteyen herkese nasip etsin.
30-06-2010, 17:24:20
#93
Myilmaz
Maşallah cok tatlı bırsey (: Allah Hayırlı Uzun Mutlu Ömürler Nasip etsin..Allah Bağışlasın.
30-06-2010, 17:25:30
#94
Dogan
Maşallah, nazar değmesin. Allah analı babalı büyütsün. Umarım güzel bir gelecek onun olur.
30-06-2010, 17:26:57
#95
heLLz
Maasallah cok şeker
Allah anali babali buyutsun
30-06-2010, 17:29:09
#96
kral18
Üyeliği durduruldu
ALLAH c.c analı babalı büyütsün. Nazarlardan korusun.
Çok tatlı ya bizim çocuk olunca bakalım biz ne yapacağız. Yanından ayrılmam 1 saniye ağlamadığı sürece
30-06-2010, 17:32:42
#97
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah analı babalı hayırlı bir ömür verir inşallah.
30-06-2010, 17:41:12
#98
Kahraman
Erhan maşallah kardeşim Allah analı babalı büyütsün onu bizim yerimize mıncır
30-06-2010, 19:07:16
#99
kskleee38
Allah analı babalı hayırlı bir ömür verir inşallah
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler