Baba oldum - Sayfa 15 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum
179
●
7.407
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum
İlk
5
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
10-08-2010, 02:34:26
#127
WMZooM
allah bağışlasın , nazar değmesin
10-08-2010, 03:57:58
#128
ARKaDaS
Tekrar tekrar teşekkürler arkadaşlar. 42 günlük oldu Gökçen Beyza. Her gün biraz daha büyüdüğünü görmek çok güzel. Allah isteyen herkese nasip eder inşallah bu duyguyu. Evlat sevgisi bambaşka birşey.
10-08-2010, 04:00:08
#129
myclub
Maşallah resimlerde çok tatlı çıkmış
10-08-2010, 04:03:42
#130
ZerDali
Gözünüz aydın hocam , sağlıklı ve mutlu bir yaşam geçirmesi dileğiyle .
10-08-2010, 04:03:49
#131
Brkucnc
Allah analı babalı büyütsün maşallah çok tatlı bişey
İsmide güzelmiş
12-08-2010, 16:41:53
#132
ototu
maşallah Allah analı babalı büyütsün
12-08-2010, 18:22:01
#133
Canberk
Maşallah Allah analı babalı büyütsün. Vatanına milletine hayırlı bir evlat olur inşallah
12-08-2010, 18:27:06
#134
forumtex
Üyeliği durduruldu
Allah analı babalı büyütsün.
12-08-2010, 18:28:22
#135
Programmer
maşallah çok tatlı hocam.
Allah analı babalı büyütsün inşallah.
İlk
5
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler