• 30-06-2010, 13:37:28
    #82
    Maaşallah nekadar şirin Allah bağışlasın.. Tebrikler sizede
  • 30-06-2010, 13:38:12
    #83
    Allah analı babalı büyütsün.. Vatana millete hayırlı biri olur inşallah.. Çok tatlı çok şeker.. Niye ise küçük kız çocuklar/bebekler bana daha şirin geliyor.. Hasret kaldığımızdan mıdır nedir..
  • 30-06-2010, 13:40:32
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Maşallah.Allah analı babalı büyütsün.
  • 30-06-2010, 14:30:52
    #85
    maşallah, çok tatlı, Allah analı babalı büyütsün.
  • 30-06-2010, 14:33:27
    #86
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maşallah. Alllah analı babalı büyütür inşallah.
  • 30-06-2010, 14:36:00
    #87
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maşallah.Allah analı babalı büyütsün Vatanımıza Milletimize Hayırlı olur inşallah
  • 30-06-2010, 14:52:36
    #88
    Allah analı babalı büyütsün o duygusu bende 6,5 ay once yasadım. Kızım oldu Allah herkese nasip etsin. Nice Senelere...
  • 30-06-2010, 16:44:49
    #89
    Maşallah ... Ne kadar tatlı ölye Allah analı babalı büyütsün.
  • 30-06-2010, 17:02:31
    #90
    Allah analı babalı büyütsün

    aaaaynı babasına çekmiş