Baba oldum - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum
179
●
7.407
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
18
Son
30-06-2010, 12:59:24
#64
FactorX
Üyeliği durduruldu
Hocam allah analı babalı büyütsün.
30-06-2010, 13:00:10
#65
Duygusal
Allah analı babalı büyütsün. Maşallah. ( Keşke resimleri koymasaydınız. )
30-06-2010, 13:00:14
#66
Emka
🌐 xvizyon ❤ r10
Maşallah,Allah analı babalı büyütmek nasip eylesin...
30-06-2010, 13:01:43
#67
KontorMania
Üyeliği durduruldu
Allah Analı Babalı büyütsün..
30-06-2010, 13:03:50
#68
TANSEL
Maşallah.. Allah analı babalı büyütsün,Şu anki heyecanını,İlerde baba olacak arkadaşlarımızında yaşamasını isterim.Çok güzel bir duygu Baba olmak..
30-06-2010, 13:06:33
#69
ErkaN
ALLAH Analı Babalı Büyütsün.
30-06-2010, 13:07:28
#70
mzsahin
Allah analı babalı büyütsün, hayırlı ve uzun bi ömür nasip eylesin inşallah.
30-06-2010, 13:12:48
#71
tisinamy
Hayirli Sihhatli Guzel Bir Yasam Dilegi ile Hayirli Olsun masallah. Tipis tipis yurusun
paytak paytak kossun
size baba diye kocaman sarilinca butun icinizdeki huzursuzluklar gitsin
Resimleri kaldirsaniz cok iyi olur nazar degcek
30-06-2010, 13:18:39
#72
BarCode
Adı çok güzelmiş. Allah analı babalı büyütsün..
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
18
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler