Baba oldum - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum
179
●
7.407
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
16
Son
30-06-2010, 11:24:37
#46
argo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tebrik ederim, benim kızımda 9 aylık oldu, 1.5 aydır baba diyor
30-06-2010, 11:26:07
#47
keskin_root
Üyeliği durduruldu
Allah analı babalı büyütsün .
30-06-2010, 11:27:43
#48
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
Hay Maşallah
30-06-2010, 11:27:44
#49
Abdlsmt!
anaaaaammmmm.... Allah analı babalı büyütsün maşAllah çok tatlı bebiş
Ömrüde tatlı olur inşallah
30-06-2010, 11:28:00
#50
CtrL
Allah analı babalı büyütsün inş. Çok tatlı bir kızınız var, maşaallah.
30-06-2010, 11:30:48
#51
moss218
Maşallah Çok Tatlı
Allah Analı Babalı Büyütsün
Sizlere, Vatana Millete Hayırlı Bir Evlat Olsun İnşallah...
30-06-2010, 11:32:54
#52
Srdr
Üyeliği durduruldu
Allah analı babalı büyütsün
30-06-2010, 11:36:52
#53
mucurum
Maşallah, Allah analı babalı büyütsün...
30-06-2010, 12:04:18
#54
AllyCan
çok tatlı
allah analı babalı büyütsün maşallah
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
16
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler