Baba oldum - Sayfa 16 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba oldum
179
●
7.407
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba oldum
İlk
6
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
12-08-2010, 18:30:16
#136
S_HA_DO_W
Maşallahh yaaa
Allah analı babalı büyütsün
ne kadar tatlı birşey bu yaa kurban olduğummmmm
yerim seni şeker şeyyyyy
12-08-2010, 18:36:01
#137
Adsense
Üyeliği durduruldu
Rahman Analı Babalı Büyütsün 41 kere MAŞALLAH
12-08-2010, 18:37:33
#138
Metehan
Allah analı babalı büyütsün hocam. En çok tatmak istediğim duygulardan birisi baba olmak.
12-08-2010, 18:39:10
#139
HerquL
Allah analı babalı büyütsün Maşallah çok tatlı
Allah herkeze nasip eder İnş.
12-08-2010, 18:44:23
#140
tahamata
Allah analı babalı büyütsün. maşşallah nazar değmesin.
12-08-2010, 18:50:24
#141
sampiyonbjk
maşallah maşallah Ağllah bizede nasip etsin
12-08-2010, 18:52:34
#142
Akif95
Allah analı babalı büyütür inşallah
İnşallah iyi bir geleceği olur, Allah'ım hep yanında olur inşallah
Bende yakın zamanda baba gibi büyük bir makam olmasada dayı olacağım inşallah
12-08-2010, 18:54:35
#143
MafyAlemi
MaşaAllah,Allah analı babalı büyütsün.
19-08-2010, 15:33:36
#144
manly
Hayırlı olsun . Allah analı babalı büyütsün
İlk
6
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler