Konu
Baba oldum
30-06-2010, 13:38:12
#83
Suikast
Allah analı babalı büyütsün.. Vatana millete hayırlı biri olur inşallah.. Çok tatlı çok şeker.. Niye ise küçük kız çocuklar/bebekler bana daha şirin geliyor.. Hasret kaldığımızdan mıdır nedir..