Konu
Baba oldum
30-06-2010, 17:21:45
#92
ARKaDaS
Çok teşekkürler arkadaşlar. Hepinizden Allah razı olsun. Gerçekten çok güzel bir duygu baba olmak. Allah isteyen herkese nasip etsin.