Serverlara Oyuncu Cekimi Başlamıstır.
27
●1.534
- 02-09-2013, 02:16:26Bakkardeşim ben senin konunu falan karalamıyorum playerede ihtiyacım yok sırf senden zevk için sana iş veririm zaten inamiyorum O 600 lere 5 gün içerisinde o 600 cekersin paranı alırsın 6 cı gün ben 600 görmesem 1 lira vermem zatenn zor bir sw olur hileler kapalı olur öle bakarsın nasıl sabitleyecem bu 600 kulanıcıyı diye
- 02-09-2013, 02:19:09Açıklama Yapılarak PM Gönderildi.tavshan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:19:09 -->-> Daha önceki mesaj 02:17:51 --
UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam Sen İnanma Sen Benle Alışveriş Yapma.
Gerektiği gibi ticaretimi yapıyorum .
Gittigidiyor üzeriden ürün açıyorum satın alıyorsun oyuncu geldikten sonra siparişi onaylıyorsun olay budur. - 02-09-2013, 15:56:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Artık bu konular beni sıkmaya başladı.
Oyuncular afedersiniz fakat mal mı? +100 online şu kadar fiyat felan. İnek mi satıyorsunuz?
bu nasıl konusma tarzıdır ya..Crom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 bu online oyuncu satışına bi çözüm bulmalı. - 02-09-2013, 19:35:01Konuya Baktımda Arkadaşlar , User Cekmek Gunumüzde Hıc Sıkıntı Değil Sebebine Gelirsek ,
Metin2 Piyasasında O kadar Yaş ve Akıl üzeri duşük durumlara geldiki insanlar .tk sitelerine dahil 300 online yapan da gördüm 500 online yapanda gördüm. 10 Lira Domain Parası Veremeyip User Cekende Gördüm , Bende Zamanında Metomt2 Sahibiydim 2 Kişi 1700 Onlinelere Gidiyordum Bu sadece 7 günlük bir olaydı , Hack Vs İşler Olmasaydı Belkide Öyle Devam Edecekti. Emek server Değildi Fakat Ceken Her Türlü Cekebilir, Bunu Kendime Düşündüğümde 1700 Den 700 ü garanti gelirdi Emek server Olsaydı.
Üsteki Yorumlarda 600 Online Olmak İçin Evet Doğrudur Günde Siteye Rahat 3000 Kişi Sokmak Zorundasınız. Tabiki Buna Oyun İçindeki Yönetimin Tutumu Göz Önünde Bulundurulmalı. Bana Göre En Önemli Şeyde Budur.
Emek serverlerde Server Tutturma Taktiği Sadece Şudur. 1 Ay Öncesinden Verirsin Reklamını Gerekli Forum vs. Yerlere Facebook üzerinden Takip ederler 1-2 K Kitlen Olur Oyunu Verdiğin gün saat açarsın Rahat 200 Online Kafadan Girer 100 ü Beğenmez 100 ü kalır Kafadan 100 kişi İlk Gün Cekersın. Bunu Hergun +50 Olarak Düşünmeniz Lazım Hergun +50 Üzerine Koyamıyorsanız Bu İşi Yapmanıza Gerek Yok O serverden Hayır Gelmez Kapatın.
Şimdiye Kadar Böyle Devam Ettim , Gayet Başarılır Yerlere Geldim.
İyi Forumlar - 02-09-2013, 20:09:56150 bin kayıt var navicatta serverime günde 500 kişi kayıt olur 10 kişi kalmaz cünki serverim zor bir server bu adam 600 onlineyi nasıl yapcak birde ben 600 görürüm naparsanız yapın beni ilgilendirmez diyor ne malüm 600 kişilik bir cevre toplulugu olup arkadaşalar sw dolusun ben paramı alayım naparsanız yapın demeyecegi ne malümElentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2013, 22:15:00Orda Haklısınız Hocam , Emek servere 600 online Cekecek babayiğit kimse yoktur , Cekse bile gelmez cünki anca yenı server olsa cekilir. eğer server eskiyse imkanı yokUfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2013, 22:22:44Konu ilk açıldı yorum atmamak için zor tuttum kendimi, konuya yorum atan arkadaşlar aslında açıklama çok basit.
+600 user 400tl ? peki ben +300 userde emek serverden 1 ay gibi bir sürede 2 bin tl mobil alıyorsam bu arkadaş neden kendi serverini açıp köşeyi dönmüyor ?
İtibar etmeyin yalan dolan işler.