• 01-09-2013, 22:07:36
    #10
    Bu 500 kişi dediğin oyunda kaç gün kalıcak mesela adam geldi oyuna girdi sen online hit göstergesini 500 olarak bize gösterdin peki 1 saat sonra ?
  • 01-09-2013, 22:11:20
    #11
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin oyuncuyu nasıl çektiğini bilmiyoruzki ? belki giricek bakıcak çıkıcak ?
    Bu arada ben 30saniyede anladım çokmu zekiyim ne acaba sizdemi sıkıntı var ?
    Benim Açımdan Sıkıntı yok ben burada işimi yapıyorum.
    Kafanda olusan problemleri özel mesajdan sorabilirsinin buraya yazmana gerek yok.

    Anachronos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu 500 kişi dediğin oyunda kaç gün kalıcak mesela adam geldi oyuna girdi sen online hit göstergesini 500 olarak bize gösterdin peki 1 saat sonra ?
    Yukarıdaki Referanslar Boşamı Duruyor ?
  • 02-09-2013, 01:43:29
    #12
    Crom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Açımdan Sıkıntı yok ben burada işimi yapıyorum.
    Kafanda olusan problemleri özel mesajdan sorabilirsinin buraya yazmana gerek yok.



    Yukarıdaki Referanslar Boşamı Duruyor ?
    Şu verdigin referanslar şu konuya yazsınlar bakalım r10 dan kimiş onlar cok merak ettim yapişdırmısın oraya 2 site imkanı olmayan şeyler yamışsın parayı alıp kaybolmayacan ne malum paramı alir işimi yaparı diyosun kusura bakmada burda böle birilerini sana iş vercegini sanmiyorum iyi çalişmalar bol müşderiler dilerim.
  • 02-09-2013, 01:48:37
    #13
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu verdigin referanslar şu konuya yazsınlar bakalım r10 dan kimiş onlar cok merak ettim yapişdırmısın oraya 2 site imkanı olmayan şeyler yamışsın parayı alıp kaybolmayacan ne malum paramı alir işimi yaparı diyosun kusura bakmada burda böle birilerini sana iş vercegini sanmiyorum iyi çalişmalar bol müşderiler dilerim.
    Müşderi diye bir kavram yok türkçede.
    Karakter Meselesidir Senin Düşüncen Ben Paramı Alır Çalısırım Oyuncuyu Çeker Bırakarım Referans İstiyorsan Bugün 2Kişiden İstek Aldım Ek Olarak Ben Sadece R10'da Çalısmıyorum Gelipte Kimse Sana Yazmaz Oyun Sunucularına Girersin Yukarıdaki Referanstaki Durumu Anlatırsın Şu Su Kişi Sana Çektimi Diye.
    lumieramt2.com son referansım http://www.lumieramt2.com/lumiera/ +500 Çekim Yaptım Kendisine Sorarsınız Girip Şuan Saat 01:50 Oyunda 258 Kişi Mevcut Öğlen Saatlerinde Girip Bakabilirsin
  • 02-09-2013, 01:56:24
    #14
    Crom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşderi diye bir kavram yok türkçede.
    Karakter Meselesidir Senin Düşüncen Ben Paramı Alır Çalısırım Oyuncuyu Çeker Bırakarım Referans İstiyorsan Bugün 2Kişiden İstek Aldım Ek Olarak Ben Sadece R10'da Çalısmıyorum Gelipte Kimse Sana Yazmaz Oyun Sunucularına Girersin Yukarıdaki Referanstaki Durumu Anlatırsın Şu Su Kişi Sana Çektimi Diye.
    lumieramt2.com son referansım http://www.lumieramt2.com/lumiera/ +500 Çekim Yaptım Kendisine Sorarsınız Girip Şuan Saat 01:50 Oyunda 258 Kişi Mevcut Öğlen Saatlerinde Girip Bakabilirsin
    Cok güzel yaziyosun kardeşim oyun Sunucusu katagorilerine şöle bi gez her Konuya bak tek tek senin gibi Atatürk gibi konusan Çok söle yaparım böle yaparım diye ama bir Satış yapıpca kaybolan`da çok burası senin diyer satiş yaptıgın platforumlara benzemez senin yaptıgın sistem benim serverimdede işlemez benim serverime bikere pc Sinde herhangibir hile bulunduran serverime giremez senin cekecenğin kulanıcının zaten yarısı giremez+ zor bir pvp herkes kolayını isder sen 600 lerden bahsediyosun ha 100 200 dersen bende yaparım 400k sayfam var kolay sw acarım 2 paylaşım yaparım sw dolar taşar o insananlar kalcakmı bakalım sw de cabuk dolan server cabuk boşalır bunları bil
  • 02-09-2013, 02:00:41
    #15
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok güzel yaziyosun kardeşim oyun Sunucusu katagorilerine şöle bi gez her Konuya bak tek tek senin gibi Atatürk gibi konusan Çok söle yaparım böle yaparım diye ama bir Satış yapıpca kaybolan`da çok burası senin diyer satiş yaptıgın platforumlara benzemez senin yaptıgın sistem benim serverimdede işlemez benim serverime bikere pc Sinde herhangibir hile bulunduran serverime giremez senin cekecenğin kulanıcının zaten yarısı giremez+ zor bir pvp herkes kolayını isder sen 600 lerden bahsediyosun ha 100 200 dersen bende yaparım 400k sayfam var kolay sw acarım 2 paylaşım yaparım sw dolar taşar o insananlar kalcakmı bakalım sw de cabuk dolan server cabuk boşalır bunları bil
    Bak Benim Güzel Özlü Sözlü Canım Kardeşim.
    Bu Çekemezlik neden ? Sana Diyorumki Karekter Meselesidir. Ekmeğe El Uzatanda Var Ekmeğini Taştanda Çıkartan . Sen Bugüne Kadar Öyle İnsanlar Gördün Diye Bende Öyle Olacak Değilim . İnsanın Kaç Çeşiti Var Köfte bile Çeşit Çeşit.Ben Oyuncu Çekemesem Elimde Kaynak Olmasa Neden Geleyim Konu Açayım Tartışmamız Anlamsız. İnsan İnsanı,Ağaç Ağaçı,Dağ Dağı Çekemez.
  • 02-09-2013, 02:07:36
    #16
    Yahu ben seni neden cekemeyim hayret bişi şu referanslarını sen versene bikere konuda 2 3 site salayıp referans verilmez referansını bu siteden verceksin ozamn bende google.com un baş danışmanıyım al sana referans Yada seni davet eden referans versin vercekmi bakalım 2 kişi foruma davet etmiş 1 tanesi banlanmış
  • 02-09-2013, 02:10:51
    #17
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu ben seni neden cekemeyim hayret bişi şu referanslarını sen versene bikere konuda 2 3 site salayıp referans verilmez referansını bu siteden verceksin ozamn bende google.com un baş danışmanıyım al sana referans Yada seni davet eden referans versin vercekmi bakalım 2 kişi foruma davet etmiş 1 tanesi banlanmış
    Referanslar Konuda Mevcut.
    http://www.lumieramt2.com/lumiera/ Çekiyoruz ve Hala Devam Etmekteyiz
    Daha Fazla Konudan Cevap Vermeyecğeim Konumu Karalamayın Özel Mesajdan Ulaşabilirsin.
  • 02-09-2013, 02:15:20
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nasıl cektigin hakkında detaylı pm alabilirmiyim? guven varsa uzun sureler calısabiliriz.