SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu ilk açıldı yorum atmamak için zor tuttum kendimi, konuya yorum atan arkadaşlar aslında açıklama çok basit.

+600 user 400tl ? peki ben +300 userde emek serverden 1 ay gibi bir sürede 2 bin tl mobil alıyorsam bu arkadaş neden kendi serverini açıp köşeyi dönmüyor ?

İtibar etmeyin yalan dolan işler.
Gerekli açıklamayı yapmışsın zaten konu sahibide banlanmış 1 günlük r10 üyesi oldu o ona bir ömür yeter