Cok güzel yaziyosun kardeşim oyun Sunucusu katagorilerine şöle bi gez her Konuya bak tek tek senin gibi Atatürk gibi konusan Çok söle yaparım böle yaparım diye ama bir Satış yapıpca kaybolan`da çok burası senin diyer satiş yaptıgın platforumlara benzemez senin yaptıgın sistem benim serverimdede işlemez benim serverime bikere pc Sinde herhangibir hile bulunduran serverime giremez senin cekecenğin kulanıcının zaten yarısı giremez+ zor bir pvp herkes kolayını isder sen 600 lerden bahsediyosun ha 100 200 dersen bende yaparım 400k sayfam var kolay sw acarım 2 paylaşım yaparım sw dolar taşar o insananlar kalcakmı bakalım sw de cabuk dolan server cabuk boşalır bunları bil
Bak Benim Güzel Özlü Sözlü Canım Kardeşim.
Bu Çekemezlik neden ? Sana Diyorumki Karekter Meselesidir. Ekmeğe El Uzatanda Var Ekmeğini Taştanda Çıkartan . Sen Bugüne Kadar Öyle İnsanlar Gördün Diye Bende Öyle Olacak Değilim . İnsanın Kaç Çeşiti Var Köfte bile Çeşit Çeşit.Ben Oyuncu Çekemesem Elimde Kaynak Olmasa Neden Geleyim Konu Açayım Tartışmamız Anlamsız. İnsan İnsanı,Ağaç Ağaçı,Dağ Dağı Çekemez.