Crom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşderi diye bir kavram yok türkçede.
Karakter Meselesidir Senin Düşüncen Ben Paramı Alır Çalısırım Oyuncuyu Çeker Bırakarım Referans İstiyorsan Bugün 2Kişiden İstek Aldım Ek Olarak Ben Sadece R10'da Çalısmıyorum Gelipte Kimse Sana Yazmaz Oyun Sunucularına Girersin Yukarıdaki Referanstaki Durumu Anlatırsın Şu Su Kişi Sana Çektimi Diye.
lumieramt2.com son referansım http://www.lumieramt2.com/lumiera/ +500 Çekim Yaptım Kendisine Sorarsınız Girip Şuan Saat 01:50 Oyunda 258 Kişi Mevcut Öğlen Saatlerinde Girip Bakabilirsin
Cok güzel yaziyosun kardeşim oyun Sunucusu katagorilerine şöle bi gez her Konuya bak tek tek senin gibi Atatürk gibi konusan Çok söle yaparım böle yaparım diye ama bir Satış yapıpca kaybolan`da çok burası senin diyer satiş yaptıgın platforumlara benzemez senin yaptıgın sistem benim serverimdede işlemez benim serverime bikere pc Sinde herhangibir hile bulunduran serverime giremez senin cekecenğin kulanıcının zaten yarısı giremez+ zor bir pvp herkes kolayını isder sen 600 lerden bahsediyosun ha 100 200 dersen bende yaparım 400k sayfam var kolay sw acarım 2 paylaşım yaparım sw dolar taşar o insananlar kalcakmı bakalım sw de cabuk dolan server cabuk boşalır bunları bil