Crom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim Açımdan Sıkıntı yok ben burada işimi yapıyorum.
Kafanda olusan problemleri özel mesajdan sorabilirsinin buraya yazmana gerek yok.



Yukarıdaki Referanslar Boşamı Duruyor ?
Şu verdigin referanslar şu konuya yazsınlar bakalım r10 dan kimiş onlar cok merak ettim yapişdırmısın oraya 2 site imkanı olmayan şeyler yamışsın parayı alıp kaybolmayacan ne malum paramı alir işimi yaparı diyosun kusura bakmada burda böle birilerini sana iş vercegini sanmiyorum iyi çalişmalar bol müşderiler dilerim.