150 bin kayıt var navicatta serverime günde 500 kişi kayıt olur 10 kişi kalmaz cünki serverim zor bir server bu adam 600 onlineyi nasıl yapcak birde ben 600 görürüm naparsanız yapın beni ilgilendirmez diyor ne malüm 600 kişilik bir cevre toplulugu olup arkadaşalar sw dolusun ben paramı alayım naparsanız yapın demeyecegi ne malüm
Orda Haklısınız Hocam , Emek servere 600 online Cekecek babayiğit kimse yoktur , Cekse bile gelmez cünki anca yenı server olsa cekilir. eğer server eskiyse imkanı yok